Search

Betaalbare boodschappen bij spulle.nl

Boodschappen: Hoe houd Spulle het betaalbaar?

We kunnen er niet omheen. Onze boodschappen zijn duurder geworden.
Terwijl de meeste van ons worden verrast door een hoge energie rekening, worden we tegelijkertijd geconfronteerd met de hoge in prijzen in de supermarkt.
De inflatie in ons land is een feit.
Maar hoe gaat Spulle hiermee om? Hoe houd Spulle haar webshop zo aantrekkelijk mogelijk qua prijs? En hoe kan Spulle ook in de toekomst klanten beschermen tegen hoge prijzen?
Dat zullen in dit artikel behandelen.

Omgaan met prijsstijgingen
Niemand is gevrijwaard van de hoge prijsstijging. Het is daarom ook niet voor niks dat de overheid besloten heeft om bij te springen.
Dit in de vorm van een compensatie (rijksoverheid).
Bedrijven gaan echter verschillend met de inflatie.
Een bakker verbruikt immers meer elektriciteit dan een fitness instructeur, die sinds de covid-19 toch al buiten les geeft.
Misschien neemt de instructeur pas nadat hij zijn lessen gegeven een douche om zo energie te besparen.
Beide voorbeelden hebben last van de prijsstijging maar worden niet beiden op dezelfde manier (zakelijk) geraakt.
De instructeur hoeft niet perse kosten door te berekenen aan de klant, terwijl de bakker geen keus heeft.
Om zo efficiënt mogelijk om te gaan met de prijsstijging vroegen wij als organisatie af;
Hoe kunnen wij in het plaatje de sport instructeur zijn?

Aantrekkelijke prijzen
Hoe houden wij onze prijzen zo scherp ondanks de inflatie?
Het antwoord is vrij simpel; wij zorgen ervoor dat wij geen kosten hoeven door te berekenen aan onze klanten.
Iets wat in ons optiek te snel word gedaan door bedrijven.
Wij zijn van mening dat er tal van creatieve oplossingen zijn om kosten te drukken.
Neem bijvoorbeeld de elektrische fiets. Als warenhuis doen wij steeds meer op de elektrische fiets.
Hoewel het qua elektra wel iets extra kost, weegt het niet op tegen de hoge benzine prijzen en onderhoudskosten van grote voertuigen.
Ook thuiswerken wordt steeds meer gestimuleerd door Spulle.
Hierdoor besparen we maar liefst 26% van onze totale (energie) kosten.
Dit zijn slecht twee voorbeelden die bijdragen aan het verlagen van kosten.
Daardoor hoeven wij niets door te berekenen aan de klant.

Goede afspraken met leveranciers
Als je niet weet wie je leverancier is, sta je eigenlijk op week grondgebied.
Je wil niet plotseling geconfronteerd worden met enorme inkoopprijsstijging.
Daarom is het super belangrijk dat je weet waar je inkoopt. Vraag simpelweg hoe de leverancier ervoor staat.
Doe onderzoek naar de stabiliteit van het bedrijf. Zo voorkom je onaangename verassingen.

De toekomst en onze klanten
Wij hebben natuurlijk geen glazen bol. Oh wacht die hebben we wel! (check in onze webshop)
Wat ik wil zeggen is dat wij niet inde toekomst kunnen kijken.
Maar wat we wel kunnen doen is leren van ervaringen en erop anticiperen.
Door voorbereid te zijn op een nieuwe inflatie of zelfs pandemie, bespaar je een hoop kosten.
Dit betekend dat wij de calculatie doen is omstandigheid en niet in het doorberekenen aan onze klanten.
Je kan er van op aan dat Spulle alles op alles zet om haar klanten te beschermen tegen elke vorm van prijsstijging. Nu en in de toekomst.

Back to Top
GOED BEZIG! Product succesvol toegevoegd.